onsdag 29. januar 2014

Inspirasjonstur til Paris Design Week


Vanligvis bor jeg og studerer i Oslo, men drar hjem til Valdres for å jobbe i Hiet i noen helger og ferier. Dette halvåret kommer jeg ikke til å være i Hiet siden jeg har reist på utveksling til Paris der jeg skal studere statsvitenskap på universitet Sorbonne et halvt år. 

Paris er kjent for mange ting, men på interiørfronten er det særlig designuken i januar som er interessant. I år var Hiet så heldige å få en billett til interiørmessen Maison & Objet, og nå som jeg bor i Paris var det en perfekt anledning. 

Her er noen inspirasjonsbilder av fine ting som var utstilt, noen av dem dukker kanskje opp i Hiet etterhvert.  












































































































Vi sees i sommer!
- Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar